2012 m. gruodžio 15 d., šeštadienis

Aš vis dar Jį Myliu..

Aš nieko nežinau..
Nežinau kaip Jis dabar gyveni..Gyvena be manęs...
Ar Jam blogai ar gerai..Ar skauda ar ne ar Jis laimingas ar ne..
Jis kažkur dingo,išgaravo..Taip kaip ir staiga pasirodė mano gyvenime,taip ir išgaravo iš jo...Staiga ir netikėtai..
O aš taip norėčiau,kad Jis grįžtu pas mane..Taip labai,labai norėčiau ,kad Jis grįžtu..
Visam laikui pas mane..ir aš žinau,kad ilgai rašysiu viską kas mano širdyje,nes tik taip aš nors trumpam galiu nusiraminti..Rašydama...
Nes labai sunku išgyventi be Jo..
Taip sunku..Net nemaniau,kad gali būti taip sunku,o atrodo kas čia yra pamiršti žmogų kurį mylėjai juk atsiras kažkada kažkoks kitas žmogus,bet vistiek yra taip sunku pamiršti tą kurį mylėjai ypatingai..........
Viską paaukočiau už vieną apkabinimą..Taip norėčiau,kad Jis apkabintu..Tik vieną kartą apkabintu..
Taip aš vis dar Jį Myliu..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą