2012 m. lapkričio 28 d., trečiadienis

Vėl..


Taip man ir vėl reikia, kad būtum šalia, kad  apkabintu, paguostum, saugotum, rūpintumeisi,
gintum mane ir tik MANE, kad pabučiuotum ir, kad aš galėčiau paskęsti Tavo glėbyje.. Jausti
Tave visada.. Kiekvieną minutę.. Kad vien išgirdus Tavo balsą man per kūną pereitų milijonai šiurpuliukų, kad vien pamačius Tave man širdis daužytųsi kaip pašėlus..
Kaip tą kartą kai sakei, kad ypatingai..♥   Noriu verkti tik iš laimės, o ne iš nusivylimo, kad neturiu Tavęs....;( . Noriu laukti Tavo žinutės ir žinoti, kad jos sulauksiu..!.
Noriu gauti daug raudonų rožių ir, kad viena iš jų būtų netikra ir kad Tu pasakytum Mylėsiu Tave iki tol kol nu vis paskutinė rožė...Noriu žiūrėti į Tave, noriu turėti Tave, noriu bučiuoti, Mylėti, galvoti, saugoti, globoti, pasitikėti, kvėpuoti Tavimi.. Noriu, noriu, noriu tik Tavęs.. Tavo akių, lūpų, apkabinimų, prisilietimų, Tavo jausmų, Tavo kvapo kuris varo mane iš proto....
Noriu girdėti Tavo balsą.. Tavo prisilietimai kurie manyje sukelia audras...Aš taip visko pasiilgau..
Aš laukiu Tavęs, prašau ateik pas mane, ateik...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą