2012 m. lapkričio 20 d., antradienis

11 minučių

"Kas yra 11 minučių žmogui...?... 
Kas tos minutės yra man...?... 
11 minučių aš einu ryte... 
11 minučių aš galiu sau skirti pietums... 
Kartais kur nors pavėluoju 11 minučių... 

Bet man patinka...
Man patinka 11 minučių skaityt tą pačią žinutę…
Man patinka 11 minučių lėtai sriūbčioti vyną...
Man patinka bučiuotis 11 minučių ir dar patinka galvot apie tas minutes...
Siaubingai patinka ryte einant galvoti apie 11 minučių su Tavim...o vakare
prisižadėti sau...kad būtinai tai susapnuosiu...
Dar patinka 11 minučių būt su Tavimi... 11 minučių tavo glėby...

Aš noriu visų 11 minučių...kurias man pažadėjai...
Mes turim tiek laiko...
Visada norėčiau... Kiekvieną dieną...
Būti... Kvėpuoti... Dusti... Suktis... Kristi... Užsimerkti ir jausti...kaip mane lieti... Jausti tavo karštas lūpas ant veido... Kaklo... Ant rankų... Visur... Užuosti tavo kvapą... koks jis...?...

11 minučių...
Man reikia tiek nedaug... Tik 11 minučių iš Tavo ramių dienų ir naktų...
11 minučių iš Tavo akių... 11 minučių Tavo dėmesio... 11 minučių man... 11 minučių Tavo švelnumo ir Meilės...
Tiek nedaug...
Tik pabūti 11 minučių Tavo glėbyje...Tavo dalimi...Tavimi...
Noriu pavogti Tavo rankas...akis...kaklą...pečius ...nugarą...Tavo lūpas...
Tavo...
11 minučių Tavęs viso... Visu kūnu... Visa siela... 11 minučių jausmo... 11 minučių kūno - iš Tavęs ir iš manęs...

Tu net neįsivaizduoji...kokio didelio ilgesio diena yra šiandien...
Aš nieko negaliu... Nes galvoju apie Tave... Sėdžiu jau valanda ir nieko
daugiau... Tik Tu... Ir tos minutės...
Net neįsivaizduoji kaip man trūksta tų minučių...
11 minučių...
Tiek nedaug iš Tavęs noriu pasiimti - 11 minučių Tavo širdies...

Išgirsk mane... Man labai to reikia... Man labai Tavęs trūksta. Man Tavęs reikia...
Ypač lūpų ir akių... Ypač lūpų... Man reikia 11 minučių Tavo pasaulio...

Pasaulis gali ištverti be Tavęs 11 minučių...
O aš pradedu jausti...kad nebegaliu... "

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą