2012 m. spalio 27 d., šeštadienis

Noras....

Atostogos, šeštadienis,miegas,pusryčiai,mintys,muzika ir AŠ...
Viena....
Galvoju,galvoju,galvoju..Jau nusibodo taip gyventi.
Nusibodo gyventi vienai,laukti kažko,tikėtis stebuklo..
Man nusibodo būti gerai mergaitei..
Man įgriso toks gyvenimas..
Kartais pagalvoju,kad geriausia būtų išeiti,numirti,negrįžti,nes nei velnio niekam aš nereikalinga apart šeimos narių,kurie kartais irgi užknisa...
Sėdėjimas,nieko neveikimas..MANE ŽUDO.  .. ..
Nusibodo verkti,vaidinti,kad viskas gerai,nusibodo kažko bijoti..Bijoti,kad JIS myli kitą merginą..
Aš tokia permaininga,vieną dieną giedra ir gražu šviečia saulė,o jau kitą lyja,žaibuoja,griaudžia,pučia vėjas, didelė audra MANYJE....
Dar diena jaučiuosi gerai,o vakare kai sutemsta ir danguje pasirodo žvaigždės,laukiu kol viena iš jų nukris ir aš galėsiu sugalvoti norą,kuris turbūt išsipildys,kad grįžtum TU.. .
Na,kad manęs niekada nepaliktum sugrįžęs,kaip tada kai buvome dar drauge,kai žadėjai,kad niekada neištarsi man SUDIE..!..;/*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą