2012 m. spalio 26 d., penktadienis

Keturios sienos ir tuštuma..!

Taip,taip,taip..Liko man tik keturios sienos ir tuštuma,nes jis išėjo,paliko mane..Užtrenkė duris ir dingo tirštame rūke..!
Man taip skauda širdį,liūdna ir velniškai negera..
Paliko manyje  tik žaizdą kuri ilgai neužgis. . .
Gerai yra tik tiek,kad jau mažiau skauda nei prieš dvi savaites..
Taip, jis pamilo kitą merginą,o mane ištrynė iš savo knygos.Aš jam likau už paraštės,tik miglotas prisiminimas.
Kuris ir taip jau baigia išblėsti..
O aš negaliu jo pamiršti.!
Tos akys,šypsena,bučiniai,pažadai,apkabinimai,priesaiką apie amžiną meilę....;((
Viskas išblėso,išnyko...!
Jis man buvo gyvenimo ramstis,padėdavo,patardavo,saugodavo,mylėjo,kentėjo,kartu su manimi..
O DABAR..!..
Aš viena,vieniša liko tik keturios sienos ir tuštuma,dainos akordas,krūvos prisiminimų,daug ašarų ir bemiegių naktų..
Žudantis laukimas...
Ir sužeista širdis....!!..;/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą